Saturday, 27 April 2013

Ma.S.A.M :D

ASSALAMUALAIKUM !!!!!!!!! ;)


*prap,prap,prap* kepak jari tangan dulu.. satgi kot lenguh nak menulis...

hahahhaha.. :D
acececcecececee... bukannya nak menulis banyak pong...


saja dok buat syok.. hahahahhaa :D

*lawak ke dik??* x pong.. :P

harini Podziah nak cerita pasal ..........................
tengok la kat atas tu.... Ma.S.A.M ..... kan...? kan..? kan...?
haaaaa.. yang tu la..
Podziah bukannya nak cerita pasal Podziah ni masam ka..
sesapa masam ka.... dak pong... 

x baik kata kat orang... :D

Podziah bukannya masam.. Podziah ni wangi selalu... :P
jeles ke dik?? hahhahaa.. :*



dah la tu.. cukup-2 la mengarut.. :D

back to the story morry..

*betui ka eja MORRY lagu tu?? lantak laa.. :D*


hari Khamis tu kan (25/4)... Podziah p M.S.A.M...

saja ja panggil masam.. :D
tapi yang bestnya........ Podziah jumpa DAFI dgn AJAK...
apa?? x kenai?? laaaaa..... 
DAFI yang c0mey-2 tu la... yang chubby-2 tu la...
ni haaa gambar dia... :D



c0mey kan?? Podziah macam x caya ja jumpa dia.. *teruja tuuuuu*

AJAK pula yang kumpulan Shiro tu.. x kan x kenai...
ni haaaa.... gambaq dia.. :D

dia pong c0mey kan...? hahaha.. teruja gila dapat jumpa. :P

tapi yang sedihnya........ :'(
*cerita kena ada babak sedih kan..?*
Podziah x dapat nak tangkap gambaq dengan depa dua..
sebab..... takut tertinggal bas la..
hahhahaha... kesian kan..? kan...? kan..?

tapiiiiiiiiiii.... Podziah ada tangkap gambar depa tengah duduk..
tengok la kat bawah ni... :D
c0mey gila depa dua ni.. jeles dak?? :P

hahahhaha... yang tu ja dan tangkap...
sedih gila.. :'(
hehehhehehe.... nanti kalu jumpa lagi nak p tangkap lagi la.. :D

oooopppppppppsssssss... terselit satu gambar Podziah dgn teman terbaik Podziah ni.. :D
hahhahaha... abaikan Podziah yang tengah pegang bekas air tu..
tengok kawan Podziah semata-mata.. :D
nama dia NUR SYUHADA BINTI AMIR..
yang tu ja nak bagitau.. babai.. :D
ASSALAMUALAIKUM... 
nanti jumpa lagi naaaaa... :D
muehehheehehhee.. ;)














No comments:

Post a Comment