Saturday, 27 April 2013

Ma.S.A.M :D

ASSALAMUALAIKUM !!!!!!!!! ;)


*prap,prap,prap* kepak jari tangan dulu.. satgi kot lenguh nak menulis...

hahahhaha.. :D
acececcecececee... bukannya nak menulis banyak pong...


saja dok buat syok.. hahahahhaa :D

*lawak ke dik??* x pong.. :P

harini Podziah nak cerita pasal ..........................
tengok la kat atas tu.... Ma.S.A.M ..... kan...? kan..? kan...?
haaaaa.. yang tu la..
Podziah bukannya nak cerita pasal Podziah ni masam ka..
sesapa masam ka.... dak pong... 

x baik kata kat orang... :D

Podziah bukannya masam.. Podziah ni wangi selalu... :P
jeles ke dik?? hahhahaa.. :*



dah la tu.. cukup-2 la mengarut.. :D

back to the story morry..

*betui ka eja MORRY lagu tu?? lantak laa.. :D*


hari Khamis tu kan (25/4)... Podziah p M.S.A.M...

saja ja panggil masam.. :D
tapi yang bestnya........ Podziah jumpa DAFI dgn AJAK...
apa?? x kenai?? laaaaa..... 
DAFI yang c0mey-2 tu la... yang chubby-2 tu la...
ni haaa gambar dia... :D



c0mey kan?? Podziah macam x caya ja jumpa dia.. *teruja tuuuuu*

AJAK pula yang kumpulan Shiro tu.. x kan x kenai...
ni haaaa.... gambaq dia.. :D

dia pong c0mey kan...? hahaha.. teruja gila dapat jumpa. :P

tapi yang sedihnya........ :'(
*cerita kena ada babak sedih kan..?*
Podziah x dapat nak tangkap gambaq dengan depa dua..
sebab..... takut tertinggal bas la..
hahhahaha... kesian kan..? kan...? kan..?

tapiiiiiiiiiii.... Podziah ada tangkap gambar depa tengah duduk..
tengok la kat bawah ni... :D
c0mey gila depa dua ni.. jeles dak?? :P

hahahhaha... yang tu ja dan tangkap...
sedih gila.. :'(
hehehhehehe.... nanti kalu jumpa lagi nak p tangkap lagi la.. :D

oooopppppppppsssssss... terselit satu gambar Podziah dgn teman terbaik Podziah ni.. :D
hahhahaha... abaikan Podziah yang tengah pegang bekas air tu..
tengok kawan Podziah semata-mata.. :D
nama dia NUR SYUHADA BINTI AMIR..
yang tu ja nak bagitau.. babai.. :D
ASSALAMUALAIKUM... 
nanti jumpa lagi naaaaa... :D
muehehheehehhee.. ;)














Monday, 22 April 2013

besday BeStiE :D

ASSALAMUALAIKUM !!!! :D


dah lama Podziah x update kan?? hhahahaa.... tu la... tak dak tajuk nak tulis...
harini Podziah ada tajuk nak tulis.. tengok la kat atas tu.... "besday BeStiE" kan...?
haaaaaaaaa..... pasal tu la...

harini (22/4), besday salah sorang BuDDyz Podziah... ni ha... gambar dia...

ni la BESDAY girl..

muka BESDAY girl bkn yg potong kek tu.. yg tu ntah spa.... hahaha
yg x buat apa tu... alaaaa.. yang senyum tu la..
c0mey kan?? dia c0mey...
cuma kamera Podziah yang problem sikit... :D


hahahhaa... best oooo..... kami buat rancangan tapi tak berapa nak jadi...
huhuhu.. sedih.. lagu ni haaa.. rancangan dia...

Syidah dengan Puteri = pesan Kepcii
Azizah, Dayah dengan Khalida = beli kek dengan hadiah
Afida, Nanaa, Umairah, Aqilah, Hanim = makan ja... hahhaha.. tunggu apa lagi??
Podziah = tukang lenggahkan masa... ajak Besday Girl pi merata... sekali-sekala kan..? kan..? kan..?

walaupun tak menjadi tapi tetap best jugak.. ada la serba-serbi gambar dia... 
tengok la kat bawah ni...
ni kek yang kami beli... terpotong sikit... tikus curi... hahahaa

ni kenkawan Podziah.. :D

makan... tunggu apa lagi??

makan la... kalut nak tangkap gambar.... ish-3.... hahaa


pedas ayam tu... tu yang dahaga gila..

sempat posing lagi tu.. :D

sedapnya... :D

budak kecik ni kerja makan ja...

dua-2 kecik.. tapi makan banyak..

ni kawan Podziah... hahaaa :D 
*tak lawak pon*

ni hadiah dia... c0mey ooo... :D

sebenarnya nak tangkap gambar 1 Malaysia tu.. hhahahaha.. :D

sedap ayaq tu...

makan sambil sembang...

duta kek kot ni...

banyakkan gambar kami....
hahahahha... best gila... bye semuaaaa... nanti Podziah update lagi..

ASSALAMUALAIKUM
















Thursday, 18 April 2013

KaWaN bAiK sAyA !! :D

ASSALAMUALAIKUM....

malam ni Podziah nak cerita tentang kawan baik Podziah...
kawan baik Podziah semuanya c0meyy...
nk tengok gambaq depa??
turn eyes down... *oh my english!!*

ni semua kawan baik Podziah :D

ni nama dia Farzana.. dia c0mey.. saya tahu.. 
blog dia nyonyajualpisang.blogspot.com
baca na....

ni nama dia Sity Khalida.. dia c0mey.. saya tau..

yang ni pula afida.. dia c0mey.. ya saya tau.. 

yang ni Najiehah.. dia c0mey.. saya tau...

ni Hidayah.. dia c0mey.. ya saya tahu...

friends till jannah... ameennn.....
depa semua baik-2....
c0mey-2... :D
22/4 ni besday salah sorang dari depa...
hepy coming besday... hehehee...

saya sayangkan kenkawan saya :D

p/s : kalau sayangkan seseorang itu selamatkannya dari azab api neraka
dan bimbingnya ke syurga..













Wednesday, 17 April 2013

Gregor Bates :D

Assalamualaikum.....

huaarggghhhhh *menguap*, hari ni Podziah nak cita pasal seseorang.. 
tengok la tajuk kat atas tu... x nampak??
cuba tengok betul-2.. ada la..
 bukan yang ASSALAMUALAIKUM tu...
 yang tulis GREGOR BATES tu la..

ha... yang tu la... Podziah minat gila kat dia..
dia c0mey ja.. kiut-miut lagi...
nak tengok gambar dia? tengok la kat bawah tu...

dia tengah senyum kat Podziah *perasan*

ni waktu dia tengah call Podziah :D *perasan*

dia nak pi ngorat Podziah ni... *perasan*

dia tengah teringat kat Podziah *perasan*

Podziah yang ambil gambar ni.. *perasan*

tu la dia... c0mey kan?? 
x b0leh b0h banyak-2.. satgi ada orang minat pulak..
mana b0leh.. ni hak Podziah ja.. hahahhaa
sapa brani ambil dia Podziah nak p BOM...

lawak ja no... jangan p bagitau kat polis pulak..
x pasal-2 kena tangkap... hehehe...

Podziah x tau nak tulis apa dah..
nak bagitau yang tu ja la... Gregor Bates always in my heart <3

p/s : Gregor Bates memang comey.. hak milik mutlak Podziah.. hehehe :D

















Sunday, 14 April 2013

Assalamualaikum...

jwb salam kt ats tu dulu na cek na!!!
dengan bantuan youtube maka terhasillah blog podziah ni..
trima kasih na youtube..
syg youtube slamanya...

tapi....
podziah bknnya nk crita pasal youtube...
podziah nk crita pasal diri podziah la... hahahaha

nama podziah yg btul Noor Fazieaty bknnya Fauziah... hahahaha
boley panggil apa sja yg korang nak..
aslkan bukan yg pelik-2..
macam kwn Podziah ni panggil Podziah FUZZY??
adaka patut??

umur Podziah 14 tahun...
Podziah dok belah utara nuh... Perlis la...
utara pekat ka dak tak yah tanya la..
sah-2 la pekat nak mampus..
*loghat KL pon ada..  hahhaaha*

kalu ada yang x puas hati kt Podziah
gtau na... jgn dok ngata belah blakang.. x baguih!!!
*keluar utara pekat dh.. hhahaha*


hope hmpa semua bley FOLLOW Podziah na!! :D
kalau x follow Podziah nak blasah..
ada brani?? hahhahaa.. lwk ja...

p/s: wrna purple memang cntik kan??