Friday, 28 June 2013

Kem TaHa Yang Best Gila !

ASSALAMUALAIKUM !!

Lamanya tak update status kan ? kan ? kan ? *BuatMukaComey*
Sebab apa tak update ? Sebab tak tau nak tulis tajuk apa ? Sebab apa tak tau ? Sebab tak tau laa . :D
Macam mana dengan cuti sekolah ? Best ? Pi jalan mana ? Podziah pi KEM yang best . Mungkin ada yang kata "Aku tak tanya pon dia pi mana ? Sibuk ja nak gitau" Jawapan : Saja ja nak gitau . Syok-syok la katakan . :D

Podziah nak cerita pasai Kem Tahahahaha . Hehehehe . Kem TaHa laa . Ada dak kat sini yang pi ?
Best kan ? kan ? kan ? Rasa macam nak pi lagi ja . Kem TaHa tu 25-26 bulan 5 haritu . 2 hari ja . Tak sempat nak berkenalan . :(

Best ooooo . Ada macam-macam . Masuk dalam air acaq la . Gelimatnyaaaa . Hahahhaa :D
Tak tau la nak cerita macam mana . Tengok la gambaq kat bawah ni . Banyak oooo . Tengok sampai berbulu mata :D *krik krik krik*















Banyak kan ? Sebenarnya banyak lagi . Tapi takkan nak boh semua . Tak larat nak tengok nanti . Hahahha .
Dah la tu . Setakat ni ja . Bye .
Assalamualaikum !! :D