Monday, 22 April 2013

besday BeStiE :D

ASSALAMUALAIKUM !!!! :D


dah lama Podziah x update kan?? hhahahaa.... tu la... tak dak tajuk nak tulis...
harini Podziah ada tajuk nak tulis.. tengok la kat atas tu.... "besday BeStiE" kan...?
haaaaaaaaa..... pasal tu la...

harini (22/4), besday salah sorang BuDDyz Podziah... ni ha... gambar dia...

ni la BESDAY girl..

muka BESDAY girl bkn yg potong kek tu.. yg tu ntah spa.... hahaha
yg x buat apa tu... alaaaa.. yang senyum tu la..
c0mey kan?? dia c0mey...
cuma kamera Podziah yang problem sikit... :D


hahahhaa... best oooo..... kami buat rancangan tapi tak berapa nak jadi...
huhuhu.. sedih.. lagu ni haaa.. rancangan dia...

Syidah dengan Puteri = pesan Kepcii
Azizah, Dayah dengan Khalida = beli kek dengan hadiah
Afida, Nanaa, Umairah, Aqilah, Hanim = makan ja... hahhaha.. tunggu apa lagi??
Podziah = tukang lenggahkan masa... ajak Besday Girl pi merata... sekali-sekala kan..? kan..? kan..?

walaupun tak menjadi tapi tetap best jugak.. ada la serba-serbi gambar dia... 
tengok la kat bawah ni...
ni kek yang kami beli... terpotong sikit... tikus curi... hahahaa

ni kenkawan Podziah.. :D

makan... tunggu apa lagi??

makan la... kalut nak tangkap gambar.... ish-3.... hahaa


pedas ayam tu... tu yang dahaga gila..

sempat posing lagi tu.. :D

sedapnya... :D

budak kecik ni kerja makan ja...

dua-2 kecik.. tapi makan banyak..

ni kawan Podziah... hahaaa :D 
*tak lawak pon*

ni hadiah dia... c0mey ooo... :D

sebenarnya nak tangkap gambar 1 Malaysia tu.. hhahahaha.. :D

sedap ayaq tu...

makan sambil sembang...

duta kek kot ni...

banyakkan gambar kami....
hahahahha... best gila... bye semuaaaa... nanti Podziah update lagi..

ASSALAMUALAIKUM
















No comments:

Post a Comment