Thursday 18 April 2013

KaWaN bAiK sAyA !! :D

ASSALAMUALAIKUM....

malam ni Podziah nak cerita tentang kawan baik Podziah...
kawan baik Podziah semuanya c0meyy...
nk tengok gambaq depa??
turn eyes down... *oh my english!!*

ni semua kawan baik Podziah :D

ni nama dia Farzana.. dia c0mey.. saya tahu.. 
blog dia nyonyajualpisang.blogspot.com
baca na....

ni nama dia Sity Khalida.. dia c0mey.. saya tau..

yang ni pula afida.. dia c0mey.. ya saya tau.. 

yang ni Najiehah.. dia c0mey.. saya tau...

ni Hidayah.. dia c0mey.. ya saya tahu...

friends till jannah... ameennn.....
depa semua baik-2....
c0mey-2... :D
22/4 ni besday salah sorang dari depa...
hepy coming besday... hehehee...

saya sayangkan kenkawan saya :D

p/s : kalau sayangkan seseorang itu selamatkannya dari azab api neraka
dan bimbingnya ke syurga..













No comments:

Post a Comment